pondelok 28. apríla 2014

Originální plot Vašich snů



Náš nově postavený dům se konečně dočkal své finální podoby. A poté se prioritou stala zahrada. Samozřejmě jsem měla konkrétní představu, jak bude vypadat, ale postupem času jsem přicházela na to, že mé vize nejsou úplně reálné. Vymyslela jsem si spoustu drahých „vychytávek“, které by ale nebylo jednoduché zrealizovat. Ale řešení se našlo. Náš zahradní architekt nám odkryl kouzlo gabionů

Tato myšlenka se mi zalíbila a ihned jsem si gabiony představila na naší zahradě. Po detailnějším studování na internetu jsem zjistila, že gabiony, velmi zjednodušeně řečeno, jsou kameny, které jsou pohledně poskládané v drátěné kleci.


Můžete si sami dle svých představ navrhnout, jak bude Váš plot vypadat. Fantazii se meze nekladou. 

Zaujala mě jejich minimální údržba a v neposlední řadě jejich estetičnost, působí totiž přírodním vzhledem, jsou recyklovatelné a využívají se především na zahradách

Manžel naopak uvítal rychlost jejich realizace, suchou montáž a stabilní tvar. Gabiony nám poskytly maximální soukromí před zvídavými pohledy sousedů a naše zahrada se tak stala pohádkově krásnou.




Velmi nás zaujala firma GABIONBOND spol s.r.o, která působí po celé České republice, jejich kvalitní služby společně s dlouholetými zkušenostmi můžeme jen doporučit. Ochotní zaměstnanci se Vám budou rádi věnovat. Přesvědčte se i Vy a staňte se spokojenými zákazníky také!

Moderní řešení za dostupnou cenu – to je Vaše volba!



Autor: Marie Marešová

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára